4 Nisan 2008 Cuma

İLLUSTRASYON ÇALIŞMALARIM

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu çalışmalar gerçekten muhteşem. Çok farklı.Tebrik ediyorum.Kesinlikle bir an önce keşfedilmesi gereken bir emek. BAŞARILAR!

SereS dedi ki...

cok orjinal buldum. bu iş tam sana göre dostum :) sevdim açıkcası.. takiptesin, yeni çalışmalar bekliyoruz!

aysu dedi ki...

gercekten mükemmel.hepsi birbirinden güzel ve farklı.hepsınde ayrı bi zevk.devamını sabırsızlıkla beklıyorum.ellerine emeğine sağlık aslı..

merve dedi ki...

Tebrik ederim gerçekten çok güzel bir iş çıkarmışsın.Bunun bu kadarla kalmayacağını biliyorum, başarılar diliyorum.Çok güzel bi yaratıcılık devamını bekliyorum.Ellerine kollarına sağlık.

hülya dedi ki...

kesinliklee mükemmell eline sağlık...:)hepsii çok iyi dewamlarını sabırsızlıklaa bekliyoruzz..:)

eLf dedi ki...

tek kelimeyle muhtesem..tebrik ediorum..basarılarının dewamını 4 gözle bekliorum..ellerine kollarına saglık aslı..

ASLI KARABUDAK dedi ki...

yorumlar için herkese çok çok teşekkür ederim :)

merve dedi ki...

YENİ RESİMLERİNE BAKTIM. BEN RESİM DİYEREK KABALIK EDİYORUM TABİKİ AMA NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM GERÇEKTEN. ÇOK GÜZEL VE BAŞARILILAR. ÜSTELİK EL ÇİZİMİ OLMASI MUHTEŞEM. BEN KLAVYEYİ DOĞRU DÜZGÜN KULLANAMIYORUM :)

Adsız dedi ki...

Gerçekten mouse çizilmesine ragmen tbrk edilmesi gereken çizimler birde tablet kullansanız kim bilir neler çıkar ortaya
ellerinize sağlık aslı abla başarılarınız dewamını diliyorum.:)

ömer dedi ki...

çalışmların güzel seni tebrik ediyorum çok güzel eserler orataya koyuyorsun.

Adsız dedi ki...

.............................

K®HAN dedi ki...

demek çok güzel.
ben göremiyorum!
yanına bir çirkin konulması gerek :)